niedziela, 1 września 2013

WAŻNE dla czytelników bloga ! Wszystkich!

Hej, więc tak, temat jest prosty. Zauważyłam, że większość z was czeka tylko na imagin o Marcelu-Harrym. Dlatego wpadłam na pomysł- może założę oddzielnego bloga z dokończeniem tego 'imagina' i powstanie opowiadanie? Mam pomysł na dalszy ciąg tej opowieści. A szczerze mówiąc, tylko pisanie imagina o Marcelu sprawia mi przyjemność. Jeżeli chcecie, to mogę dokończyć pozostałe imaginy tutaj, ale potem usunę tego bloga i pojawi się nowy- o Marcelu. 
Cóż, decyzja należy do was. 

Jeżeli chcesz, abym założyła nowego bloga i tam kontynuowała imagina o Marcelu - piszesz TAK. 

Jeżeli nie zgadzasz się z tym pomysłem i chcesz aby blog był dalej kontynuowany jak do tej pory- piszesz NIE.

ODPOWIEDŹ UZASADNIJCIE.

mi osobiście bardziej podoba sie pierwsza opcja. 
Pozostać na blogu, czy dokończyć pozostałe imaginy i usunąć go, tworząc nowego tylko z Marcelem? :)



Jeżeli macie jakieś pytania to zadawajcie je tutaj:
e-mail - redcherry057@gmail.com




19 komentarzy:

  1. Tak.

    dokończ imaginy ale nie usuwaj bloga... wtedy jak bd mieć jakieś inne pomysły niż do opowiadania z Marcelem, możesz je tutaj dawać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam się z tym, dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK TAK TAK TAK!!!
    Genialny pomysł Kochana! <3
    Nie musisz usówać tego bloga bo chętnie wrócę na niego i kolejny raz przeczytam Twoje imaginy z chłopcami bo są wspaniałe :)
    Uwielbiam imaginy z Marcelem/Harry'm *.*
    A jak pisałabyś z Nim opoiwadanie to byłabym w niebo wzięta *.* <3
    Na 100000% będę je czytała :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ;)
    Pani Styles :**
    ( @KKISS_YOU_1D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz założyć nowego bloga z opowiadaniem o Marcelu/Harry'm (Bardzo bym chciała), a tu np dokończyć imaginy ale nie usówać bloga bo chętnie jeszcze tu zajże :)
      Pani Styles :*

      Usuń
    2. TAK!!!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Oczywiście że tak !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak.
    Ale wolałabym, żebyś nie usuwała tego bloga. Po prostu kiedyś jak na przykład dostaniesz weny będziesz mogła tu coś dodać, a ja będę odwiedzać tego bloga i czytać inaginy, które już prawie znam na pamięć, bo są BOSKIE!
    Pozdrawiam :)

    Jagódka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Justi....
    Załóż bloga z Marcelem ale nie usuwaj tego. Potem będziesz miała pomysł na dokończenie któregoś z imaginów i co??
    Tak więc znasz już moje zdanie. :D

    Weź je pod uwagę C:

    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak !!! Ale nie usuwaj bloga ponieważ jest świetny :) Zgadzam się z opinią powyżej że kiedy bd np chciala dokonczyc ktoregos imagina to po prostu bd musiala zalozyc nowego bloga i stracisz czas ktory jest ci potrzebny do pisania innych opowiadan lub imaginów gdyż one są cuuuuuuuuudowne :D Więc znasz moja opinie i postapisz jak zechcesz :3 Pozdrawiam :*
    Alex Megan

    Masz mój twitter : https://twitter.com/AlexMegan15

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak chcesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale nie usuwaj bloga wiele osób będzie chciało te imaginy przeczytać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A i bardzo prosze zastosuj [t.i] błagam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie usuwaj :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej gdzie moge znalezc 5 cz o Marcelu?! Jestem tak bardzo ciekawa! :(

    OdpowiedzUsuń