poniedziałek, 25 listopada 2013

Wielki powrót!

Tak jak możecie zobaczyć po tytule, powracam jak nowo narodzona!
Niedługo wznowie działalność bloga. Sprawy które chcę poruszyć:

1. Nie dokończę poprzednich imaginów na tym blogu. Według mnie są kiepskie, a wy możecie użyć swojej wyobraźni, aby sami wymyślić zakończenie :).
2. Niedługo odbędzie się nabór adminek! Także jeżeli chcecie prowadzić tego bloga razem ze mną, a uważacie, że macie talent, to odbędzie się konkurs na nowego administratora bloga. Szykujcie imaginy do napisania i wysłania na adres e-mail, ale o tym już w innym poście :).
3. Jeżeli czytacie mojego bloga o Marcelu-Harrym, wiecie na bierząco, co u mnie słychać, także zapraszam na niego! (link obok w stronach).
4. Nie dokończę moich starych imaginów, ale nie usunę ich. 
5. Wszystkie pytania możecie zadawać mi w stronach, które są podane obok (kontakt). 


Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu.
Do usłyszenia!
Justyna x

2 komentarze:

  1. Prooooosze chociaż ten z Niallem dokończ . Strasznie się jaram i chcę bardzo wiedzieć co bedzie dalej błagam uwilebiam twojego bloga *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie, dokończ imagina z Niallem :)

    OdpowiedzUsuń