wtorek, 6 maja 2014

Imaginy z gifami #1 :)

Louis: Kochanie, co robisz?
Ty: Gotuję.
Louis: O radości, iskro bogów.

Ty: Hej, Liam.
Liam: O, hej.

Ty: Kto chce buzi?
Niall: Ja!

Louis: Zgadnij, co będziemy dzisiaj robić.


*Harry, kiedy patrzy na Ciebie, gdy się ubierasz*

Interviewer: Zayn, opowiedz nam o [t.i].
(...)
Zayn: No i się zakochałem...

Louis: She says she loves my lolly, she wanna make it poop.

Ty: Niall, może byśmy tak...
Niall: Ok.
Ty: ...zamówili pizzę.

*ktoś przy Zaynie wymawia Twoje imię*

Louis: Musimy to powtórzyć. *puszcza oczko*

Hazz: Które wybrać?
Ty: Którekolwiek, ubierz coś, bo nie mogę się powstrzymać...
Hazz:
Ty: Jesteś okropny.
Harry: Kocham Cię.

Ty: Niall, nie.
Niall:

Ty: Jestem ładna.
Zayn: HAHA.

Kochane! Jak Wam się podoba nowa forma imaginów? :)
Piszcie. :)

kingato. x


12 komentarzy:

  1. dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dasz rozdział opowiadania o marcelu/harrym ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ! Dawaj kolejne już nie moge sie doczekać ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga. niedawno zaczęłam pisać i zależy mi na zebraniu grona czytelników, ale i kilku słów krytyki :)
    loumydarling.blogspot.com
    loumydarling.tumblr.com (jeśli posiadasz tumblr bardzo proszę o follow)

    Mandy x

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej :* Masz ogromny talent. Napisz o Niallu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie czy to prawda że usunięto opowiadanie o marcelu/harrym czy mam zepsute coś tam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te dziwki to usunely

      Usuń
    2. nie jestem pewna czy wiesz, ale tylko autorka miała dostęp do swojego bloga (jak mniemam), więc proszę troszkę grzeczniej, dziękuję.

      Usuń
  7. http://wariaci-laczmy-sie.blogspot.com/ Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam. ;)

    OdpowiedzUsuń