niedziela, 1 grudnia 2013

Nabór Adminek

Hej! Chciałabym zrobić tzw. "nabór adminek", czyli poszukuje nowych administratorów bloga. Szkoda mi go troszkę, a sama nie dam rady go prowadzić. Także chcesz zostać adminką na moim blogu? Uważasz, że masz talent? 
 Napisz imagina z kimkolwiek z 1D o dowolnej tematyce. Można dołączyć zdjęcia i muzykę. Wysyłacie je na mój e-mail
redcherry057@gmail.com 
W emailu ma się znajdować:
-imagin,
-kilka faktów o sobie,
-swój nick czy twitter.
Jeżeli wysłałaś już zgłoszenie, napisz pod tym postem w komentarzu "GOTOWE" i podpisz się nickiem, który był w emailu z twoją pracą. Czekam do 15 grudnia :)
Powodzenia! Pytania?
twitter
ask
/Justyna xx

12 komentarzy:

  1. GOTOWE /CrazyMofo19

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie ile potrzebujesz adminek ? jednej? czy moze 2 , 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednej, może kiedyś zastanowie się nad dwiema :)

      Usuń
  3. Ja i na tym blogu zadaje to samo pytanie. Więc czy tamten blog o Marcelu nadal będzie działał??? Bo tamto opowiadanie jest niesamowite i chciałabym abyś ja skończyła.
    A dlatego piszę to po raz drugi bo nie wiem na kórego bloga wejdziesz pierwszego, a zależy mi na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy roztrzygnięcie ???

    OdpowiedzUsuń