środa, 7 sierpnia 2013

Imaginy z gifami- Harry #1

Coś dla odmiany dzisiaj... :)

Przeczytaj notkę pod rozdziałem! KONIECZNE DLA CZYTELNIKÓW BLOGA!

1. Ty: Hazz, a może by tak...

Harry: Co?



Ty: No...wiesz...
Harry:













Ty: HARRY! DO ŁÓŻKA! TERAZ!
Harry:























2.Postanowiliście z Harrym, że weźmiecie wspólny prysznic.
TY:Już idę kochanie... (wchodzisz naga do łazienki)
Harry:




















3. Max z The Wanted: Hej, lalunia.
Ty:...-.-
Hazza:






















4.Harry: Widział pan (t.i.)? Te nogi... ten uśmiech... a w łóżku hm....
Pan: To moja córka.
Hazz:











5.Liam: HARRY! (t.i.) mówi, że jesteś seksowny!!!
Ty: Zamknij się, Liam!
Hazz:














6. Fanka: Harry, tworzycie szczęśliwy związek z (t.i.), prawda?
Hazz: Tak, kocham ją.






















7.Harry! Zaczyna się moda na sukces!
Hazz:




















8. Ty: Hazz, opowiedz o twoim związku z Taylor Swift.
Hazz:













9. Harry: dzień dobry, proszę pana. przyszedłem do (t.i.)
Tata: wejdź, proszę.























PO CHWILI
Tata: WYNOCHA! I ŻEBYŚ MI TU NIE WRACAŁ, GÓWNIARZU!
Harry:






















10. Fanka na widowni: HARRY I TAYLOR FOREVER!
Harry:






















Od autorki:

Pytacie się często, kiedy nowa część imagina o Marcelu-Harrym. Kilku dziewczynom już to na tt napisałam, ale muszę to również powiedzieć tutaj- mam inne imaginy na blogu, którymi również muszę się zająć, dlatego nie oczekujcie, że następny przeze mnie dodany imagin będzie właśnie o nim :) Nie obraźcie się, uszanujcie moją decyzję, mam też inne imaginy do dokończenia. 
Kolejna część imagina o Marcelu pojawi się za tydzień lub dłużej- też chce mieć wakacje i nie byczkować cały dzień przed komputerem :) 
Pozdrawiam i dziękuje za każdy komentarz i prawie 10.000 wejść! Jeszcze nie ma tylu, ale mam nadzieję, że zaraz będzie xx


5 komentarzy:

  1. Musiałam się pogodzić z myślą że sobie poczekam na Marcela :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że muszę czekać na Marcla... ale cóż rozumiem, Twoją decyzję przecież są wakacje . Bardzo jednak ucieszyłabym się gdybyś napisała imagina o Marcelu-Harrym X D . Pozdrowiam Mrs. Styles x

    OdpowiedzUsuń
  3. Załamałam sie na temat Marcela-Harrego. Na ale spoko musze sie pogodzić ;c Bende czekać . Bd zawalać wakacje . :-)


    Grrr :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś przeżyje Marcela .A 10 imagif rozjebał mi system xD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne masz talent :)

    OdpowiedzUsuń